måndag 22 augusti 2011

Japp, vart en hård dag som sagt. Men det har ändå flytit ganska bra. Däremot tycker jag att det är värt att ta en sovmorgon i morgon. Har bara matte efter lunch, så åker till skolan efter så jag börjar ett istället. Missa en lektion i veckan är okej! Och mitt mål. Konstigt nog känns det inte särskilt svårt heller. Jag som annars varit extrem skolkare. Men det känns helt okej att gå till skolan. Än så länge då förstås.

Annars kan ja nämna att jag precis vräkt i mig en hel M&M påse. (En liten kan jag väl lägga till). Och det är min sista godispåse för i år! Sagt det många gånger förut men nu är det offentligt. Watch me break it.

Vill passa på att säga till alla mina vänner och bekanta att: puss, jag saknar er! Känns inte som att jag haft tid med någon den här sommaren. Men nu är det mindre jobb i framtiden och jag kommer ju inte flänga runt lika mycket nu när jag går i skolan heller, så nu kan vi förhoppningsvis börja ses lite mer :*

Så där ja. Nu har jag skrivit av mig lite. Natti natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar