söndag 28 augusti 2011

Sammanfattning av min helg

Nu är man hemma då, bussen kom tillslut i fredags, efter 25 minuter. Snyggt jobbat.

I fredags skulle jag och mamma in på bio, hon ville så gärna se Bridesmaids. Vi har inte en tanke på att förboka några biljetter, så när vi kommer dit finns det naturligtvis inga platser. Haha, jag dör. Så det vart en sväng förbi Liljehallen för att köpa pizza och hyra hem film istället. Också mysigt.

Sen i lördags mötte vi upp Micke och ungarna i Uppsala, åkte runt och handlade lite, och sen tog Linnéa hål i öronen i Gränby. Hon började gråta för att hon tyckte det gjorde så ont, aaw, så söt. Men hon var jätte duktig och tog båda hålen iallafall! Men hon skulle aldrig ta några fler sa hon, haha.

Annars har det blivit lite trädfällning i helgen. Jag har äntligen kunnat uppdatera min telefon. Och så har det tagits snygga bilder i iPaden.


Härligt med dubbel finnar. Som att jag inte har tillräckligt redan. Ögonbrynen är också bedårande, haha.

Gissa vad jag mer har gjort i helgen då? Ätit godis!! Hehe... OUPS!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar