måndag 26 september 2011

Hej jag heter Julia och det är måndag idag

Ville bara nämna lite busigt sådär att jag struntade i min tvättid idag! OUPS. Men jag har inte så jättemycket tvätt, men nu får man springa ner typ i helgen och hoppas på att någon maskin är ledig. Men jag behövde sova en stund på soffan idag kände jag. Hur som helst! Matteprov i morgon. Inge nervös allt. Min lärare har haft något form av projekt att tjata på mig att jag inte kommer klara provet om jag inte räknar på lektionerna. IT'S ON BITCH. Hon kallar mig alltså puckad. Hon ska få se när jag glänser imorgon med alla rätt. Typ alla... Heheh. Sen är det självklart dans i morgon också. Ska bli kul. Men man kommer givetvis bara stå och göra bort sig i en timme. Jag är typ tondöv... Fast med dans i stället för sång. Taktlös är inte rätt ord heller... Vad ska man kalla det? En kluring den där. Annars är näsan bra nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar