måndag 10 oktober 2011

Hej hallå!

Var ju ett tag sen man skrev nu, hehe. Vad kan man säga om veckan som gått då?
Helt vanlig vecka. I fredags var jag med mina söta små vänner i Sala, träffa lite folk och parta lite. I lördags åkte jag ut till mamma och pappa och träffa brorsan och hans ungar. Var till stallet. Övningskörde och städade här hemma igår.
Tog hem mina små kanintjejer äntligen också! Ska nog skänka bort Melvin tror jag. Han blir jättestressad av att gå i närheten av tjejer, och det är ju egentligen bara Nellie jag vill ha. Lillstumpan.


 Tänkte på en lista av vad jag ville göra innan året tog slut som jag gjorde för någon månad sen förresten. Såhär har det då gått än så länge:
~Läsa sista Sagan om Ringen-boken

~Se klart Prison Break

~Gröna Lund! check!

~Börja övningsköra check!

~Trivas i skolan check! Hatar dock många lärare, men kul har vi.

~Komma ner i samma vikt jag hade förra året vid den här tiden.

~Sätta upp fotografier och tavlor som jag velat ha upp sen jag flyttade hit.
Halv check. Fått upp många fotografier, men inga tavlor.

~Pierca tungan check! Fast det vart näsan istället... Tungan tar jag i vår.

~Pierca öronen, ta om min tragus piercing och sköta den den här gången, och de två i brosken jag velat ta men som inte blivit av.  
Check på tragus, och är inte säker på om jag vill ha de andra två i brosken längre.

~Börja rida regelbundet igen!

Inte illa ändå med tanke på att det nästan är tre månader kvar på året!

Men nu ska jag kolla på de nya avsnitten av 2½ men och må illa över Ashton Kutcher. Bye!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar