lördag 15 oktober 2011

Var tvungen att fly från plågan till låt och tog en timmes promix. Skönt, var ett tag sen.

Tror jag är överkänslig mot hästar förresten. Är ju inte i stallet så ofta längre, brukar kanske ligga på en gång var och varannan vecka. Nu har jag varit i stallet kanske tre gånger på två veckor (vilket alltså är mycket), och direkt har jag fått munsår. Har kopplat så förut också... Plus att för två år sen eller så, när jag var i stallet mer, hade jag mer munsår. Men men, eftersom det är allt, så är det fortfarande värt det.
Ville bara dela med mig lite.

Nu har jag precis käkat lunch, eller middag, eller vad det nu blir. Dagens andra mål. Och nu ska jag kolla på dagens andra avsnitt Prison Break. Dags att köra på lite med tittandet nu, har bara kommit till slutet av säsong två än så länge.

Bjuder på en vacker bild i repris:

Sexigt ♥

1 kommentar:

  1. Leffe du är också sexig <3 <3
    sv: För det första, vadå froppe?!?!?!?! du heter fan inte froppe leffe. blir besviken på dig. sen hade jag inte så mycket mera att säga. Har lagt upp flera bilder, men bara tre, råkar vara så att så att alla bilder var vääääldigt dåliga :(:(:( så finns inte så mycket att lägga upp. Vi syns om två timmar leffe, hejdå.

    SvaraRadera