onsdag 16 november 2011

Happy Fool


Har som sagt Ricinolja i håret ett par gånger i veckan. Håret ska växa snabbare med det. Jag inbillar mig förmodligen, men jag tycker det ser lite längre ut, hehe... Ska fortsätta ett par veckor till innan jag uttalar mig med säkerhet. Hur som helst så brukar jag ha det i håret en halvtimme innan jag duschar, men jag har hört att man kan sova med det också. Så det tänkte jag prova idag, har kletat in det i håret, dragit på en plastpåse, och nu då mössan för att hålla allt på plats. Det här kommer bli intressant.

Annars så har jag kollat två avsnitt Prison Break, vill köra ett tredje men har fortfarande kvar boken (The Horse Whisperer) som skulle varit klar förra fredagen, så tycker det skulle vara bra om jag lyckades hinna klart till den här fredagen iallafall. Kanske kan göra båda? Klockan är ju inte såå mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar