måndag 21 november 2011

måndagmondaylunesmaanantai

Vad kan man säga om helgen? I fredags var vi ett gäng hemma hos Becca ute i Harbo. Harbo var... Stort. Hahaha, menmen, kul var det!
I lördags åkte jag hem till brorsan. Meningen var att vi skulle kolla på Idol, men det kom aldrig upp på Play så det gick ju inte, men annars var det också mysigt. Var ute lite i skogen med ungarna och så där.
Sen så igår åkte jag raka vägen från Micke till stallet. ALLTSÅ: pendeln till centralen, pendeln till Upplands Väsby, Upptåget till Uppsala och 886 ut på landet. Sen mocka till hästen och skynda sig med bussen hem. Efter att ha flängt runt som en idiot från tjugo i två till kvart i sju på kvällen utan mat, så kan jag ju säga att jag var rätt trött, hehe. Så idag vart jag hemma. Har träffat Ebba (no shit), tvåttat, ätit pommes med köttbullar och börjat på fjärde säsongen av Prison Break. Fyra av fem toasts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar