måndag 14 november 2011

När man skjuter låter det pang

Försöker kolla på Vampire Diaries här hemma men det vägrar fungera.. Blir gaalen snart. Får väl pröva med Prison Break istället och se hur det fungerar. Har trots allt ca en och en halv säsong kvar, plus filmen, och jag skulle ju se klart allt innan nyår. Men var sugen på lite kärlek just nu, belive it or not.

Skitsugen på thé, men jag ORKAR I-N-T-E resa mig ur sängen. Orkar inte, orkar inte, orkar EJ. Men ska försöka tvinga mig själv. Det skulle vara väldigt gott. Tänk om man haft någon som kunde springa och hämta en kopp. Varför vart slavarbete förbjudet?

Met my Ebb-ey today. No kidding mate, NO KIDDN'. Vi hade en diskussion om hur länge vi haft vår "träffas varje dag, eller iallafall fem-sex dagar i veckan"-period. Vi kom fram till att det var ett tag. LUV JU

Sen vill jag bara säga att när jag inte vill ha en indianhäst, vill jag ha en riddarhäst:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar