fredag 30 december 2011

GRATTIS IGEN LILLA BECCS ♥


Då var man hemma efter att ha firat Becca med tacos och tårta och kakor och någon grogg och en till kaka och så en kaka till. En myspys kväll vart det, ni är underbara brudar! Jag vet att folk alltid skriver så om sina vänner och att det är skittråkigt att läsa, men jag ville säga det ändå!
Sen vill jag bara säga att det var en fantastisk busschaufför på 9:an ikväll. Hon var för tidig, OCH HON VÄNTADE. hon stod parkerad på busshållplatsen och väntade! Hur mång stadschaufförer gör det om jag får fråga? Nu var jag tidig och klev på direkt, så för mig spelade det ingen roll den här gången, men hur många gånger har man inte missat bussen för att den är förtidig? Om du någongång skulle läsa min blogg buss-tanten, så ska du veta att jag älskar dig ♥

Sen lägger ju upp en utav alla mina charmiga egobilder eftersom jag vet hur populärt det är hos mina vänner. God natt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar