fredag 9 december 2011

Inte igår jag skrev här.

Nej, jag har faktiskt haft ett liv ett tag. Jobbat, varit med mina vänner (det finns sånna i mitt liv) och inte vet jag... Inte varit hemma iallafall. Inte ens träffat Ebba! My lord. Tur att hon kommer över idag då. Jag har köpt julmust (som jag bara smakat lite på) och vi ska kolla på film som vanligt och snacka skit.
Sitter i min obäddade säng och tänkte kolla lite Prison Break som vanligt. Melvin har superskoj på mina kuddar på golvet och välte precis ut soptunnan. Tur att det bara låg ett kvitto där i.

Kör på hemma-frillan som vanligt ja':


Sen vet jag inte om det syns, men jag har ring i näsan nu! Har haft det i två dagar och börjar nästan tro att jag kanske trivs i piercingen som jag har i näsan. Men jag är som sagt inte HUNDRA.

From Paris with love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar