måndag 12 december 2011

Jag kan ta bilder på mig själv som inte är mongo.

Jag menar, jag har svamp-Bob skalle. What cha gonna do 'bout it? Det är bara det att mongobilder är så mycket roligare. Och så mycket mer jag.

HUR SOM HAVER. Subway idag med Ebba, Johanna och Carro. Lord. Subway... Gott. Smakar mums. Mumma. Mumsfilibaba. Smaskens. Ni fattar. Hur som helst. Det var gott. Sen följde Carro med mig till ICA och Apoteket. Hoppas ni antecknade det där. Ytterst viktigt. Sen vart det ett långt snack på bänken. The bench. Bänkiiiz.... Okej, jag ska inte börja igen.
Nu ska jag ta hand om mina kaniner. Skulle vilja säga att de är de enda som står ut med mig, men så är inte fallet. Inte ens de står ut. Sen ska jag förmodligen träningscykla ikväll, FÖR JAG ÄR TYDLIGEN ETT SÅNT VIDRIGT FLÄSKBERG.

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. ALLTSÅÅÅ JULIA DIN JÄVEL!!! du ger mig dåligt samvete... jag sa INTE att du är tjock för det är du INTE!! jag sa att du är större än Johanna, och då menade jag att ditt skelett är byggt större än Johannas. Du har en jättefin kropp och om du cyklar ikväll kommer du förlora din vackra naturliga kropp. Massa kramar och kärlek från din jobbiga och underbara HOOMMMIIEE Caroline, PEACE!!!

    SvaraRadera