söndag 15 januari 2012

Året rullar på

Trött som fasiken så här i början efter en veckas ledighet, men det är väl bara att bita ihop antar jag...

Idag har jag vräkt i mig ett mål på Max och haft lite kvalités tid med Ebba efter jobbet, sen på kvällen har jag fixat här hemma.

Fortsätter med mina listor (förstår inte hur det kan vara så kul). Tänkte checka av listan för förra halvåret:

~ Läsa sista Sagan om ringen
Håller på fortfarande... hehe

~ Se klart hela Prison Break
Inte heller klart... Men det beror faktiskt endast på att min dator kvadda...

~ Åka till Grönan
Check!

~ Börja övningsköra
Check!

~ Trivas i skolan
Check!

~ Samma vikt som förra året
... vad var förra årets vikt..? Men har faktiskt gått ner ett och ett halv kilo, så Check!Pizza

~ Sätta upp fotografier och tavlor
Check!

~ Pierca tungan
Vart både näsan och naveln, men tungan blir nu i vår!

~ Ta hål i brosken och ta om tragus
Check!

~ Börja rida regelbundet
Det har ju inte blivit varje torsdag eller så, men det har blivit nästan en gång i veckan, så jag säger Check! men det ska fortsätta jobbas på...

Dem som inte är klara hamnar på vårens lista, nu så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar