onsdag 22 februari 2012

18 bast dåh

Jahapp, igår var dagen här, dagen av frihet. Fyllda 18 år, som man längtat efter denna dag. Och nu känns allt som vanligt, haha. Nej, jag är inte bitter, det är hur skönt som helst, men man trodde ju att man skulle vakna i ett gyllen sken när dagen var kommen. Nu är det bara att vänta på dagen när man blir insläppt på systemet, haha!

Firade med mina brudar igår, underbart kul och ni ska veta att ni gjorde min dag ♥ Tog inte en enda bild som vanligt, men ska sno alla Johannas sen!

Imorgon blire VEMDALEN! Taggad till tusen, ska bli grymt! Så länge har jag gjort i ordning till kaninerna, ska ju släppa ihop dem när jag kommer hem sen, så nu får de ha burarna brevid varandra ett tag.
Vill bara lägga till att Gandalf är en mongofjärt, kommer in efter att varit ute och slängt påsar med kaninbajs, så smiter korven ut i trappen... Schysst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar