tisdag 14 augusti 2012

dakk håh tåhe

I går träfade jag Becca och Elin en sväng, åt kakor och jag fick mitt hår blonderat!
Sen bestämde jag mig lite huxflux för att följa med Elin hem. Vi kollade på Grease + Wallander, sen sov jag över och i morse såg vi på the Woman eller Lady eller vad hon nu var, in black. Tog en lång promenad gjorde vi också, sen hoppade jag på bussen hem, och eftersom Becca var hemma hos sin pojk så kom hon och höll mig sällskap en halvtimme i Våla innan Uppsala-bussen kom.

Nu har jag känt mig lite sådär allmänt ofräsch som man gör när man sovit över hos någon utan någon tandborste och när man tar på sig samma kläder för andra dagen i rad.. så därför kör jag på lite spakväll. Kan mitt hår behöva också eftersom det är nyblekt.
Sitter just nu med ricin- och olivolja i håret med en foliepackning, grannagubben/gluttarn i huset mitt emot, lär ju undra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar