tisdag 21 augusti 2012

Helgens höjdpunkt

I lördags firade vi fina Elin som fyllde 18!

GRATTIS IGEN STUMPAN!

Vi började med att föra hemma hos mig, jag, Elin, Adde, Ebba, Becca och Linnéa.
Runt elva på kvällen var vi nere på stan, kollade på bilarna som cruisade en snabbis, sen vid tolvslaget vart det Saluhallen. Flera bra låtar på rad, röjde där en timme (haha) sen gick vi ut till lilla Beccisen som var tvungen att vänta utanför. Jag, Adde, Elin och Becca hoppade in i en taxi och åkte ut till Motorgården där det var raggarträff eftersom det varit American Carshow på dagen.
Väl där inser vi att de inte tar kort - jag och Elin ringer då en ny taxi bara för att åka hem till mig, hämta kontanter och sen åka tillbaka, HAHA.
Billig dricka och dans ett par timmar för att sen dyka i säng halv fem på morgonen.

Jag måste säga att du fick en redig födelsedag iallafall Elin! ♥♥♥

1 kommentar:

  1. ni är bäst!!!! <3 <3 <3 hade en sjujävla bra natt! :D haha sen att vimmel bilden är ehm.. VIMMLIG de skiter man väl i!

    SvaraRadera