fredag 10 augusti 2012

Life goes on for a little bitty while

Började klia i fingrarna på mig som det gör ibland, men visste inte riktigt vad jag ska skriva.
Jobba förmiddag idag, jobbar eftermiddag och morgon och förmiddag igen på söndag. SEN ÄR JAG FRI i tolv dagar! Den ni. Första gången på hela sommaren med en ordentlig ledighet. Tänkte passa på att få upp Nova i lite form då, har ju haft semester så det skriker om det den lilla plutten. Däremot ska jag ha henne barfota från och med nu, så jag gissar på att hon blir öm i fötterna så det kanske blir rätt lugnt ändå.
Sen ska jag passa på att börja ensamträna Elsa rätt ordentligt. Har känts så dumt att göra det när hon är här någon dag, hos mamma och pappa någon dag och hit och dit så det känns som att hon är orolig så att det räcker. Men i veckan ska hon få se på orolig, hehe! Nej, men det skulle vara skönt att gå ner i trapphuset och hämta posten utan en liten vovvsing under armen.

Var ute och hämtade henne hos mamma och pappa i dag, för att sen gå över vägen och ta bussen hem igen. Det visade sig att Elin och Becca var i stan, så passade på att träffa dem ett par timmar. (Kan förresten säga att den nya rubriken är för att någon inte kan min blogg adress... Kan ju vara för att den inte läser min blogg.)
La även 57 svenska kronor på godis och läsk - pengar jag hade behövt till mat. Vet inte hur jag vart världens oekonomiska människa, men jag gillar väl bara godis helt enkelt.

Nu ska jag däremot göra thé och läsa på iFokus, kanske göra ett inlägg i något forum. Så nördig är jag.

En favorit i repris



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar