torsdag 27 september 2012

Vi måste gasa när vi kan och få bukt med nojjan

Idag har jag varit ovanligt social, först kom Becca förbi en sväng, låg i sängen och slöa och snacka, inte så mycket intressantare än så, haha  heart<--- vet inte vart den fnittrande gubben kommer ifrån, inte jag som satte den där och nu blir jag inte av med den
Sen vid halv fem mötte jag upp Elin, Adde och Johanna vid Willys. Jag och Adde gjorde mat och käkade hemma hos mig, Elin och Johanna skulle äta när alla drog ner på krogen sen. Eftersom jag jobbar i morgon bitti stannade jag hemma.
Har suttit och pysslat med lite fotografier, så känns nästan som att man gjort lite nytta! Nu ska jag diska, kvällsrasta hunden och bädda till mina förmodligen inte helt stadiga polare som kraschar här i natt, sen ska jag själv krypa till kojs så man är pigg i morgon.

Har kännts som att det är fredag hela dagen idag, var på väg att säga trevlig helg, men det är ju bara torsdag, så trevlig vardagskväll på er!

Watch out, I'm coming for you...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar