fredag 23 november 2012

Detta körkort

Som stressar mig till magsår! Men på sista tiden har jag i princip skitit i det, vilket varit bra. Tack vare att jag struntat i det, har jag inte suttit och haft ångest över det, och nu snart känner jag att jag kan ta tag i det. Efter nyår har jag och mamma bestämt att vi ska dela på ett 10st lektioners-paket, som inte blir så jäkla dyrt, och som jag är helt säker på räcker. Nog för att jag tabbar mig när jag kör, men jag känner mig ändå säker och har gjort länge, så några lektioner med finputsning är förhoppningsvis allt som behövs! Jag hade inte varit så sugen på att köra själv i mörker och halka i alla fall, så bara jag får kortet till nästa sommar, så är jag nöjd. Och det skulle väl vara på tiden får man säga ;-)

Snart är det dags för middag till mammas bebis och en promenad på det. Handlat lite vinterkläder idag, men så här kallt är det väl inte på ett tag får vi hoppas:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar