lördag 3 november 2012

Vad har hänt idag?

Jobbade i morse, sen övningskörde jag ut till mataffären och sen ut på landet. Har inte kört bil på en månad, så lite ryckigt var det, men inga större problem.
Sen åkte vi ut och hälsade på hos brorsan, han håller på att göra badrum/tvättstuga i sommarhuset med hjälp av vår kusin, så jag och mamma svängde förbi och kolla hur det låg till.
Sen åkte jag, mamma, brorsan och hans ungar och tjej först hem till mamma och pappa, sen en sväng förbi stallet, sen hem till mamma och pappa igen.
Satt där och snacka lite ett tag, sen tog jag och Elsa bussen hem till stan.
Nu sitter jag med silverschampoo och ansiktsmask. En dusch, en nybäddad säng och sen jobb i morgon bitti!
Har även lagt upp en 5-årig sparplan á la husköp. Jag ska alltså köpa hus om först 5-år. Moget tänkt. Jag växer upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar