torsdag 20 oktober 2011

Give me a Hell, Give me a Yeah

Har gjort rent kaninburarna totalt idag. Tömt båda helt, skurat bottnarna och bytt så att tjejerna fick stora buren och killen lilla. Känns väl rättvisast eftersom de är två och han är själv. Tog sin lilla tid, och nu har jag tre proppfulla kassar med gammalt äckligt spån jag ska slänga imorgon. Noway att jag springer ner nu, det är snorkallt ute. Längtar däremot tills det blir lite kallare så man kan ta vinterjackan. Nu är det något jobbigt mittemellan. Just nu sitter jag framför MTV med min nybeställda Ricinolja i håret. Ska tydligen ge dig längre hår, haha. Worth a try. Apropå MTV - gillar Blue Mountain States intro. GIVE ME A HELL GIVE ME A YEEAAAH STAND UP RIGHT NOOOW. Sen var det slut på det bra. Ska ta en dusch nu snart och tvätta ur kletet ur håret. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar