tisdag 18 oktober 2011

VARJE DAG, HELA NIAN. What can I say, it's a good song

Ligger i sängen med MTV på. För vissa har ju det i sitt utbud, hehe. Nu blir det South Park! En gammal, underbar, hederlig klassiker. Imorgon blir det plugg sen jobb. Vart inringd lite akut. Så min och mammas regelbundna mor och dotter onsdag sabbades lite, men det gör inte så mycket. Imorgon ska jag också hämta ut min Ricin olja! Ska vara super för håret... Får se får se. Apropå hår har jag färgat mitt mörkare igen! Kändes bra att bli av med det rödaktiga. Passar inte mig alls. Sen så dissa Adde mig idag. Hade hoppats att hon skulle komma hit och diska och steka köttbullar till mig, men icke. Fick bli kakor till middag istället. Nu ska jag ge Southis hela min uppmärksamhet, rulla lugnt i nedförsbacken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar