fredag 25 november 2011

Bob.

Okej, nu blir det ett ett sånt där rörigt inlägg, för jag skriver på iPaden och då kan jag som sagt inte hoppa ner och börja på en ny rad... Hur som haver, idag var jag en stund på stan med Michélle och Carro, sen träffade jag faktiskt på Adrian, en gammal klassis, som höll mig sälskap tills Ebba slutade plugget. Sen följde hon med mig till Boländerna, ninisarna behövde käk. När vi kom tillbaka åt vi på den nya pizzerian vid mig med USA-tema. Underbara pizzor...! (Jag åt i ju och för sig kebab, men snyltade på Ebbas, hehe...). Och nästa gång köper jag också pizza. Sen vart det en sväng till Eriksberg vi inte pratar om, he. Nu är det myskväll, ninisarna hoppar på golvet och jag häckar framför TV:n. Imorgon röjer vi Sala igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar