onsdag 23 maj 2012

Körkortkörkortkörkort

Pluggpluggpluggplugg

Det är så tråkigt, vidrigt tråkigt.

Har teorin nu på fredag, det får bära eller brista. Just nu känns det som att jag har tur om jag klarar det och otur om jag inte gör det. Det kommer vara på håret med andra ord.

Uppkörningen har jag inte ens hopp om.
Det slutade att jag inte fick köra med mammas bil ändå. Ska återberätta:
Kärring på Trafikverket: "Vill du köra med privat bil?"
Jag: "Får jag verkligen köra med vår bil?"
Kärringen: "Ja, det går bra."

Då trodde jag att jag fick köra utan dubbelkommando. Konstigt, men what ever, kärringen lär ju fatta att man inte har det på en privatbil.
Sen var jag tvungen att ringa idag och dubbelkolla:
"Nej, det går inte. Du måste hyra bil från oss."

VAR VÄL DET JAG TRODDE.

Son of a bitch.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar