lördag 12 maj 2012

Längtar! ♥


Gick in på Yves Rocher igår för att skapa ett eget konto, (har ju alltid bara beställt från mammas), och då kunde man ju inte låta bli en beställning, hehe. De två sista är premier, så solbrillorna är ju förmodligen bara piss, men peelingen man fick gratis har jag velat pröva förut och och Yves Rochers b.u.s som jag prövat förut har varit bra, så de grejerna var bara kul att få med.
Annars så är duschkrämen samma som min lotion, älskar ju den så jag hoppas tvålen luktar lika gott! Sen läppstiftet hoppas jag är samma som ett jag fått gratisprov på förut, för den gillade jag jättemycket. De andra tre grejerna ska vara bra mot finnar. Har prövat linjen för ojämn hud förut och den var helt okej, så jag hoppas den här är ännu bättre!

Hoppas gör jag tydligen mycket. Hopp är bra.

Hur som helst - om jag orkar och om någon är intresserad så hör jag av mig efter att jag provat ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar